YORUMLAR
Final Fight
Final Fight Aylar önce
hayko iyi dayanmıs izlerken gül gül öldüm...
Samet Selcuk
Samet Selcuk 6 aylar önce
Yeni nesil bilmez
Kate
Kate 9 aylar önce
Yazık kadına dert anlatmaya çalışıyor sabırla :)
Burhan Can
Burhan Can 11 aylar önce
Hayko Çepkin için Yozgat çandır, İğdeli köyünden diyorlar doğrumudur.
Ali 9
Ali 9 Yıl önce
Atımı sürdüm bayıra gidiyorum survivor a 😂😂
Panter Pence
Panter Pence Yıl önce
Beynim yandı aq
Kozmonost Türk
Kozmonost Türk 2 yıl önce
Adam standup yapmasına gerek yok. Harbiliği ile komedi.😀
kenan aktop
kenan aktop 2 yıl önce
em dalga geçiyorlar hemde beyin yakan düşünce bazı cümleler çok manalı
BAL
BAL 3 yıl önce
Tam bi dassakspor
Arda Kaya
Arda Kaya 3 yıl önce
Mustafa abi saygilar
Osman Dağ
Osman Dağ 3 yıl önce
receple ile mustafa nın tipleri aynı.....
Ali Has
Ali Has 3 yıl önce
mega geyik lan bu. böyle paradoks mu çözülür.
kürşat der
kürşat der 7 yıl önce
paramı istiyon lan
Edirneli Cocuk
Edirneli Cocuk 7 yıl önce
SAlak
Farman Nariman
Farman Nariman 7 yıl önce
That ass
AirMeydan
AirMeydan 7 yıl önce
Acunn abi sana mail nasil atcam bilmiyorum ama büyük ihtimalle bu yorumu ekipden birisi okuyacak ve okuyan kisi lütfen acunn abiyle paylassin Aklimdan bi türlü cikmadi abi sen c.ronaldoyla bi gün gecirme ödülü hazirlayabilcen mi diye sorcaktim hep ödül ünlü futbollcu olsun istiyordum. Oldu da ronaldo degil alex cikti önümüze kendisine saygim sonsuzdur fakat ronaldo ödülü hazirlayabilirsen herkesin fazlasiyla sevinecegini garantiliyorum. :) -kocaeliden selamlarla
camircan
camircan 7 yıl önce
yıllarınn kaptanı nasıl olsa :)
Eren Bayender
Eren Bayender 7 yıl önce
VANDETTA REİS ;)
hAkan Ozkan
hAkan Ozkan 7 yıl önce
erhan denen götten bacaksız da ,boyundan dolayı tam bir kompleks .Adadaki ikinci kaypak.
Zeynep A.
Zeynep A. 7 yıl önce
Artik paylasim yapmiyormusun Hic yeni görüntüler yok survivordan
Zeynep A.
Zeynep A. 8 yıl önce
Agaci kirdi gecdi Ee alışık kafa topa vura vura alışmış :D
Enes Ugurlu
Enes Ugurlu 8 yıl önce
Hayım
Burak Yavuz
Burak Yavuz 8 yıl önce
Serhat,'Fetih 1453' izlemiş öyle gelmiş.Meter cümleyi virgül manyağı yaptı. :)
dilanur g
dilanur g 8 yıl önce
Benziyor ama değil
Kid Rock
Kid Rock 8 yıl önce
ajdar - sahdamar death metal cover
E A
E A 9 yıl önce
güzelmiş :)
KaJi CheStno
KaJi CheStno 9 yıl önce
Ceydamemelerini taşıyamıyor
SurvivorTurkiye
SurvivorTurkiye 9 yıl önce
Acun Ilıcalı'nın Hazırlayıp Sunduğu Survivor Türkiye Programının TRpost Kanalıdır.